Instalacja emulatorów AdBlue dla ciężarówek
W naszej ofercie znajduje się usługa wyłączania AdBlue. Zainstalujemy dla Ciebie moduł symulujący prawidłową pracę sterownika, dzięki któremu pozbędziesz się problemów z układem SCR. Układ AdBlue często bywa utrapieniem kierowców ciężarówek czy właścicieli firm transportowych. Nasza firma oferuje montaż emulatora DPF (AdBlue), dzięki któremu pojazd nie będzie wchodził w awaryjny tryb pełzania. Profesjonalny serwis AdBlue i naprawa elektroniki to nasza specjalność! Zapewniamy kompleksową naprawę sterowników silnika i usługi pokrewne. Masz jakieś pytania? Chętnie służymy pomocą.

Jak działa pompa AdBlue i do czego służy?
Płyn wtryskiwany jest pod wysokim ciśnieniem do układu redukcji emisji spalin. Do jego dozowania wykorzystywana jest pompa AdBlue. Na rynku istnieje wielu producentów pomp. Najczęściej spotykani producenci to Bosch, Hilite, Grundfos. W naszym serwisie naprawa AdBlue to codzienność. Posiadamy sprzęt i wiedzę, które pozwalają uporać się z dowolnym typem pompy do płynu AdBlue. Jeżeli masz problem z tym układem, zajmiemy się naprawą sterowników silnika, co pozwoli układowi spalin prawidłowo działać. Jednocześnie samochód nie będzie wchodził w tak zwany tryb awaryjny. Jeżeli Twoja pompa albo sterownik AdBlue źle działają, zgłoś się do nas.
Zbiornik AdBlue – specyficzna część w samochodach ciężarowych
Każdy pojazd wyposażony w układ selektywnej redukcji katalitycznej wyposażony jest w zbiornik, w którym znajduje się ciecz AdBlue. Płyn ten jest wysoce korozyjny, dlatego do jego przechowywania stosuje się wyłącznie odpowiednie zbiorniki, które nie ulegną uszkodzeniu. Zbiorniki te nie są tanie, dlatego w naszym serwisie oferujemy program do usuwania AdBlue. To rozwiązanie pomoże Ci zaoszczędzić i sprawi, że silnik pojazdu zrzuci ograniczenia mocy. Kompleksowa naprawa elektroniki oraz montaż emulatora AdBlue to tylko przykład usług zapewnianych przez naszą firmę. Dzięki naszej pomocy pozbędziesz się problemów związanych z płynem AdBlue. Skontaktuj się z nami i oszczędź na układzie AdBlue.


Niezbędna część układu AdBlue, czyli grzałki do płynu
Płyn AdBlue poniżej temperatury -11 stopni Celsjusza ulega krystalizacji. Aby temu zapobiec, płyn podgrzewany jest przez specjalnie przystosowane grzałki, które znajdują się wewnątrz zbiornika. Grzałka taka zużywa mnóstwo energii i jest sporym obciążeniem dla całego samochodu. Warto rozważyć montaż emulatora DPF, którego zadaniem jest zmylić filtr cząstek stałych, tak aby otrzymywał odpowiednie wartości sygnałów i nie ograniczał mocy samochodu. Tego typu naprawa sterowników silnika to coś, czym zajmujemy się na co dzień. Oferujemy montaż emulatoraAdBlue i emulatora DPF w atrakcyjnych cenach.
Wady układu AdBlue. Dlaczego warto zdecydować się na montaż emulatora AdBlue?
Układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) nie należy do najmniej awaryjnych układów w samochodach. Koszty eksploatacyjne samochodów z układem AdBlue nie są wysokie, pod warunkiem, że wszystko jest sprawne. W momencie awarii zaczynają się problemy. Najczęściej psuje się pomp oraz czujniki NOx. Koszty pompy wahają się w przedziale od 3000 do 4000 zł, natomiast czujnik NOx to wydatek rzędu od 1300 do 1500 zł. Do tego dochodzą awarie grzałek czy czujników. Problematyczny jest również sam płyn, gdyż zamarza on w temperaturze poniżej -11 stopni. Prowadzi to do konieczności montażu grzałek, które pobierają energię i są drogie w naprawie.

Dodatkowe aspekty działania AdBlue. Na co jeszcze zwrócić uwagę?
Ważna jest jakość tankowanego płynu AdBlue. Jeśli zastosujemy ciecz o niskiej jakości, możemy uszkodzić pompę. Czasem problematyczne jest również samo przechowywanie płynu, gdyż musi on być przechowywany w czystych zbiornikach. Najczęstszym błędem jest składowanie płynu AdBlue w rozmaitych pojemnikach po olejach bądź mieszaninach. Jeżeli zatankujemy taki płyn do pojazdu, możemy być pewni, że pompa ulegnie uszkodzeniu. Gdy pewien element układu ulegnie awarii, układ SCR drastycznie obniży moc (o około 40%) i wzrośnie spalanie auta. W przypadku pojazdu z normą EURO6 prędkość pojazdu zostanie ograniczona do 20 km/h. Dlatego właśnie warto rozważyć montaż emulatora AdBlue w swoim samochodzie ciężarowym lub ciągniku. Jeśli interesuje Cię tego typu naprawa sterowników silnika, skontaktuj się z nami.
EURO 4/5 ORAZ EEV
- MAN
TGX
TGA
TGS
TGM - RENAULT
MIDLUM
KERAX
PREMIUM
MAGNUM - SCANIA
P
G
T
R - IVECO
EUROCARGO
TRAKKER
STARLIS - VOLVO
FL
FE
FM
FH WRAZ Z FH4 - MERCEDES-BENZ
ATEGO
VARIO
AXOR
ACTROS MP2
ACTROS MP3 - DAF
105 XF
CF
LF Z POMPĄ GRUNDFOS
EURO 6
- MAN
- DAF
- SCANIA
- MERCEDES-BENZ
- IVECO
- VOLVO
- RENAULT
NOWOŚĆ
- CIĄGNIKI ROLNICZE
- SPRZĘT BUDOWLANY